onsdag den 11. juli 2012

11072012


Onsdag d.4 tog jeg hjem til Emma hvor vi hyggede med How i met your mother, en tur i byen og en tur i til Avalon Game Clubs sommerafslutning inden det blev fredag d.6.
Om formiddagen holdt Emma sin studenter fest og om aftenen holdt vi en fælles for nogen af vores venner.
Det var en rigtig hyggelig aften og jeg blev så glad og overvældet over de gaver jeg fik!
Tak til dem der kom og gjorde aftenen skøn!

Lørdag d.7 tog EmmaTøsen, Smølf og jeg til J-fashion meet up i Århus!

Vi var på Steno museet i Århus hvilket var super interessant!


Der var masser af ting at lege med, og jeg følte at jeg lærte noget af at være der!

Efter museet tog vi på Jensens Bøfhus og spiste aftensmad inden Tøsen og jeg blev læsset af i Gjern af søde pæne Emma.
Lørdag aften/Søndag morgen blev brugt med Tøsen inden hun tog hjem.

3 kommentarer: