onsdag den 17. juli 2013

17072013


I tirsdags kom min mor og bror til Aalborg. Jeg havde ved et uheld ødelagt mit gamle skab (UndskyldSaschaogKenny

Verdens sejeste ninjabror og jeg samarbejdede om at samle det nye skab.

Efter en lang dag tog jeg med hjem til Gjern med min mor og bror for at komme på miniferie.

Om torsdagen tog min mor og jeg i Den Gamle By i Århus for at se deres nye 70erne afdeling!

Det var super spændende da der var rigtig mange ting min mor kunne kende fra sin barndom, og ting jeg kunne genkende fra mine bedsteforældres hjem!

Mig i køkkenet hos kernefamilien.

De havde lavet 4 lejligheder i ægte 70er stil og det var muligt at besøge kernefamilien, kollektivet og skolelæreinden der boede alene! Det var super spændende og jeg anbefaler det til alle!

Efter min mor og jeg havde kigget rundt slog vi os ned i græsset og spiste lækker frokost vi havde taget med hjemmefra.
Det var super at tilbringe et par dage med min fine mor, og vi fik set hele første sæson af Community! Min mor blev ved med at sige "Mere!". Sødmor.

Lørdag morgen var jeg tilbage i Aalborg og søndag aften tog jeg ud til Sidsel hvor hun gav aftensmad og vi så Star Wars.


Vi fik også farvet hendes hår og set Barbie Life in the Dreamhouse. Det var en super hyggelig aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar