tirsdag den 23. juli 2013

23072013


Gæt hvis telefon kamera ikke vil overføre til computeren? Du gættede rigtigt. Mig. Urh.

I torsdags var jeg med Sidsel og hendes veninde ude og bade ved havet at bade! Det var super dejligt og første gang jeg har været i vandet i år.

Fredag var jeg kort hjemme hos Emma og hygge. 

Lørdag var jeg i Østeranlæg og holdt Picnic hygge med nogen af de bedste. Fik snuppet det her smukke billede af Emma, Morten og Smølf der spiller Twister med Mortens telefon!

Søndag var jeg ude at bade igen med nogen fra Anime Kita og nogen fra min uddannelse! Blev desværre super brændt. Øvøv.

Selvom både min telefon og min computer er gået halvt om halvt i stykker har jeg stadig en vidunderlig sommer!
Hvordan har du det? Godt, skidt, solbrændt, rart?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar