fredag den 14. marts 2014

14032014



I søndags var jeg i Ikea med Emma

Hvis du går på Emmas blog kan du læse om det episke eventyr der er hendes nye pude.


Jeg har i det sidste stykke tid spillet tæt på pinlige mængder Ni No Kuni, jeg er nået til det punkt hvor jeg snakker med karakterne på skræmen, som for eksempel på billedet
"Selvfølgelig kan du ikke komme de tre kugler ned i staven Marcassin, er du blind? De er gigantisk. Idiot"
Onsdag skulle jeg have været på ekskursion i  Århus med mit hold Byens Kulturliv, men dumme krop kunne ikke holde til det så jeg blev hjemme. Hen på middagen fik jeg det her billede fra min studiegruppe

Alex døde åbenbart i den gamle by efter en lang dag. Skole bliver bare en smule bedre og sjovere når du har gode mennesker sammen med dig.

Jeg har i 2014 igen sat mig for at forsøge at læse 50 bøger, og den her er uden tvivl den bedste jeg har læst af bunken


Jeg skrev på Facebook en kort anmeldelse af den til en ven, og den er jeg faktisk ret glad for
"Hovedpersonen Risten/Kirsten flytter med sin far fra Nordnorge og hendes samiske familie til Sønderjylland da hun er 7. Altså flytter hun fra frygten for underjordiske og nordlys til et kvarter hvor de danske forstadsnormer hersker med iskold hånd særligt i form af hendes stedmor Grete ,som jeg tror alle til dels vil kunne genkende fra deres egen mor i hendes malplacerede kærlighed. Risten er den sejeste lille men åh så bange trold og hun finder en livsven i Niels, en vietnamesisk flygtninge dreng som hun får et venskab med på linje med Ronja og Birk, bare bedre"


Forresten, hvis du ikke følger mig på Instagram så burde du gøre det.
Jeg lover det er fuldstændig prætentiøs og hipsteragtigt. Min bruger hedder Sachan1993

(Ps, det her blogger fis går da ok?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar