torsdag den 20. marts 2014

20032014


Eeeey, to posts i træk!

I lørdags havde jeg besøg af sød vense til frokost, snak og brætspil


Om aftenen spiste jeg sushi med min veninde veninde Anna


Fuck yeah


Mandag efter undervisning tog jeg hjem til Gjern for at bruge et par dage med min mor, bror og lillesøster.


Tirsdag var det meningen at min bror og jeg skulle have været i biografen, desværre var jeg blevet syg, så istedet blev vi hjemme. Min søde mor havde lavet slikposer til os som vi spiste derhjemme mens vi så "Kongens store tale"



Onsdag lavede jeg tortillas med bønnefyld til den lille familie, og de kunne heldigvis allesammen godt li det!


Om aftenen var min mor og jeg inde og se Maren Uthaug på Silkeborg Bibliotek. Det var sådan en god oplevelse og jeg er virkelig glad for at jeg var inde og se det! Jeg fik også købt hendes første bog og fik en autograf som jeg slet ikke har fået blæret mig med endnu, haha!


Tidligere i dag, torsdag, blev jeg smidt på et tog tilbage til Aalborg efter nogen fine og rare dage

Ingen kommentarer:

Send en kommentar