fredag den 5. september 2014

04092014



Torsdag efter endt undervisning vendte Emma, Morten, Sabrina og jeg næsen mod Fredericia, vi havde nemlig købt biletter til at se Den Lille Havfrue!

Turen derned gik rigtig godt, som det altid gør når dytten er fyldt med de sødeste venner! ❤️


Selve stykket var rigtig flot, og jeg var ikke skuffet selvom der var nogen ting jeg ville ønske de havde gjort lidt anderledes!
Sangerne sang skønt, scenografien og danserne var fantastiske! Men de havde desværre ændret i teksten til mange af sangene hvilket faktisk gjorde en rigtig stor forskel for min glæde ved showet. Er dog ikke i tvivl om at det ikke gjorde noget som helst for børnene der var inde og se det. Kostumerne skuffede mig også en lille smule, de havde ikke været så kreative med havfruernes udtryk, men Ariels menneskekjoler var så smukke og baggrundsdanserne fungerede hele vejen igennem!

Alt i alt var det en rigtig god oplevelse, og jeg er glad for at vi tog afsted for at se om søgræsset hvilke var grønnere i naboens fiskedam, haha ❤️



Ingen kommentarer:

Send en kommentar