lørdag den 6. september 2014

07092014

I dag var Sabrina og jeg inde til præmieren på En Folkefjende på Aalborg teater.
Søde Sabrina havde mulighed for at få biletter igennem hendes studiejob, også tænkte hun med det samme på mig. Betænksomme venner er noget af det bedste ❤️


"Hvad stiller man op med sandheden, hvis alle, også venner og familie, vender én ryggen, hvis den kommer frem? Og hvad nu hvis sandheden kan fjerne alle vigtigste arbejdspladser i den by, man elsker og er født i? Et etisk dilemma af stor samfundsmæssig relevans – og omdrejningspunktet i Ibsens klassiske drama, En Folkefjende." - Aalborgteater.dk

- Jeg var ikke fuldstændig solgt på stykket. Det var ret tydeligt at det var præmieren da skuespillerne hele vejen igennem kløjedes i deres replikker, det ødelagse flowet men dog ikke hele oplevelsen!
Havde svært ved at finde nogen af karakterne sympatiske, men jeg havde forståelse for deres standpunkter og deres handslingsmønstre så det synes jeg giver lidt. Grinte endnu en gang eller to under stykket, og Sabrina var fabelagtigt selskab.
Vil jeg anbefale dig at tage ind og se En Folkefjende? Nok ikke. Var det en fin oplevelse? Ja.

Tak for at tage mig med kæreste Sabrina musen! ❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar